PROTHERM KOMBİ SERVİSİ

KOMBİ SERVİS MERKEZİ

0850 302 10 57 – 0216 606 13 43

0534 038 20 01

SİZLERE DAHA KALİTELİ BİR HİZMET VEREBİLMEK İÇİN PROTHEM KOMBİNİZİN ARIZA KODLARINI AŞAĞIDA BULABİLİRSİNİZ. ŞİKAYETİNİZ AŞAĞIDAKİ YÖNTEMLERLE GEÇMEZ İSE PROTHERM SERVİSİMİZ İLE İLETİŞİME GEÇİNİZ.

Kombiniz arıza verirse Ne yapılmalı ?

1 : Gaz varmı ve ocağınız yanıyormu gaz kolunu kontrol ediniz.

2: Kombinizdeki su seviyesi 1 ile 2 arasındamı yoksa doldurunuz.

3. Elektrik varmı Kontrol ediniz.

Protherm Kombi kullanıyorsanız yukardaki ön şartları kontrol ediniz Tüm hata kodlarını okuyunuz (Aşağıda) telefon ile bilgi almak için Destek Sayfamıza göz atınız.

(Telefon ile destek şuan için verilmemektedir Sitemizdeki telefondan sadece servis(Arıza ve bakım) kaydı alınmaktadır)

Protherm Arıza Kodları
PROTHERM ARIZA KODLARI NELERDİR..

f1:f1 hatası gaz gelmemesi,asırı ısınma,limit sensör arızası,pompa arızası ve atesleme grubundan kaynaklanan bir arızadır.cihazınızın gaz vanasını kontrol edin
ve kombinizi resetleyin.Düzelmezse Servisi arayın.( Yukarıdaki Ön şartları kontrol etti iseniz Telefon ile destek sağlanamamaktadır Servis gelerek Cihazınızı Onarım işlemini yapmaktadır).F1 Hatası Çok sayıda etkenden oluşabilir,Tüketici olarak İstanbul bölgesine hizmet almak için İletişim sayfamızı ziyaret ederek servis oluşturunuz..

f2:Bu arıza kodu Sıcak su Sensörü Hatası sonucu ortaya cıkar cihazınızı resetleyin devamında servisi arayın.

f3:asırı ısınma hatası,petek vanalarınızı acın cihazınızı resetleyin .devamında servisi arayın.

f4:lynx kombi modelinde bu hata gaz gelmemesi hatasıdır.gaz vanasını kontrol edin devamında servisi arayın.

f5:leopar modelinde bu arıza anakart veya düsük voltaj arızasıdır.bu hata lynx modelinde baca prosestadı hatası veya dusuk voltaj sonucu ortaya cıkar
her iki cihazdada bu arıza icin regülatör gereklidir.

f6:leopard modelinde baca arızasıdır.bacanızı kontrol edin ve cihazı resetleyin devamında servise basvurun.

f7:leopard modelinde anakart ve ekran kartı iletisimsizligi sonucu ortaya cıkar anakart arızalı servise basvurun.

f10 :su basınc yetersizligi ++Şimdi Kombinizin başına geçiniz ve söylediklerimizi tek tek ve yavaş yavaş yapınız.Sayfayı kapatmayınız ! Kombinizin üzerindeki 2 adet çevirme düğmesini off konuma getiriniz off konuma getirdiğinizde ekranda su basınç seviyesi çıkacak.Şimdi kombinizin alt kısmında siyah veya mavi renkte doldurma vanası görünmektedir.Yavaş yavaş sola doğru çeviriniz. Ekrandan su seviyesi 1.5 bar olana kadar doldurunuz daha sonra 2 düğmeyide eski konumuna getirerek kombinizi çalıştırınız.Eğer fazla su basarsanız kombiniz su akıtır 2.0 bar üstüne çıkmayınız eğer yanlışlıkla fazla su basarsanız herhangi bir petekten fazla suyu tahliye ederek 1.5 konumuna getiriniz..Bu yazı size fayda sağladı ise aşağıda facebook linkimizden beğeni veya paylaşım yaparak bize katkıda bulunun..!

f20:panther modelinde stb atık ,kalorıfer gidis suyu sıcaklıgı cok yüksek

f22:kuru yanma ,cihazda su yok

f25:atık gaz emniyet sıcaklık sınırlayıcısı,atık gaz sıcaklıgı cok yuksek

f27:Olmadıgı halde alev gösterilmesi,Gaz ventili üzerindeki Ventiller kacırıyor

f28:Cihazın devreye girmesi sırasında Alev olusmaması

f29:tekrar ateslemiyor

f32:Fanın devir Sayısında Sapma

f42:Kodlama Direncinde kısa Devre

f65:Elektronik Sistemin Isısı Cok fazla